Početna Servis

Servis

Eurotrade d.o.o. ovlašten je servis za Epson i Xerox proizvode. Servisni centar nalazi se u Rovinju. Iako je Eurotrade servis prvenstveno usmjeren na ispisna rješenja, širinu ponude servisnih usluga omogućava nam dugogodišnje iskustvo servisiranja i održavanja ostale IT opreme kroz vlastito poslovanje ili poslovanje naših korisnika.

Stečeno iskustvo i znanje rado dijelimo, pratimo trendove na tržištu te sukladno tome se i usavršavamo.

Za naše korisnike uvijek imamo vremena, slobodno nas kontaktirajte:

Eurotrade d.o.o. - Rovinj
Ulica Spinè 16
52210 Rovinj
Tel. 052/803-693
Radno vrijeme: pon-pet 8-16
e-mail: servis@eurotrade.hr

 

Uvjeti jamstva

Korištenje neoriginalnog potrošnog materijala može uzrokovati neispravnost uređaja i u tom slučaju sve troškove popravka snosi krajnji korisnik. Softverski problemi i podešavanje proizvoda nisu predmet jamstva te se takve usluge naplaćuju. Kvarovi uzrokovani malicioznim softverom (virusi, malware i sl.) nisu predmet jamstva. U slučaju korištenja nelicenciranog operativnog sustava, ne vršimo reinstalacije. Ostali jamstveni uvjeti, zajedno s razlozima eventualnog ne priznavanja jamstva su navedeni na jamstvenom listu koji dolazi uz proizvod.

U servisnom procesu može doći do gubitaka podataka stoga ne odgovaramo za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Korisniku proizvoda preporuča se raditi sigurnosnu kopiju podataka.

Vlasnik je dužan preuzeti proizvod najksanije 90 dana od predaje proizvoda na servis ili 45 dana nakon obavijesti o popravku. Ukoliko to ne učini proizvod će biti ekološki zbrinut, a vlasnik se odriče svakog potraživanja ili obeštećenja.

Korisnik servisnih usluga obavezan je zatražiti otvaranje radnog naloga, te svojim potpisom potvrđuje da je suglasan sa uvjetima servisiranja.

Preuzimanje reklamiranih proizvoda moguće je samo uz predočenje originalne potvrde o zaprimanju.